Direct naar de contentDirect naar de footer
Powered by GooglePowered by Google

Meeting arrangementen

  • 1 Dagdeel

    1 Dagdeel

    • Mineraalwater in de meeting room
    • Refreshments in de foyer met koffie, thee, frisdranken en smoothies, brain food, vers handfruit en assortiment zoete lekkernijen
    Per persoon
    29,50
    Exclusief zaalhuur
  • 2 Dagdelen

    2 Dagdelen

    • Mineraalwater in de meeting room
    • Refreshments in de foyer met koffie, thee, frisdranken en smoothies, brain food, vers handfruit en assortiment zoete lekkernijen
    • Lunch geserveerd in het restaurant
    Per persoon
    60,00
    Exclusief zaalhuur
  • 3 Dagdelen

    3 Dagdelen

    • Mineraalwater in de meeting room
    • Refreshments in de foyer met koffie, thee, frisdranken en smoothies, brain food, vers handfruit en assortiment zoete lekkernijen
    • Lunch geserveerd in het restaurant
    • 3-gangen diner incl. binnenlands drankenarrangement in het restaurant
    Per persoon
    119,50
    Exclusief zaalhuur

Uitbreidingsmogelijkheden

  • Koffie & Co

    Ontvangst

    Koffie & Co

    • Gevulde appelkruimelkoeken
    • Mini chocolade croissants
    • Cinnamon buns
    • Koffiebroodjes met rozijnen
    • Donuts

    Verwelkom uw gasten met Koffie & Co. Na een lange reis is er niets beter dan een goede kop koffie en lekkers van onze bakker voor een verzorgde ontvangst van uw gasten.

    5,50
    Per persoon
  • Typical Dutch

    Borrel

    Typical Dutch

    • Gemarineerde olijven en kaaszoutjes
    • Rotterdamsche oude kaas met mosterd
    • Droge worst van ambachtelijke slagerij Van Broekhuizen
    • Rundvlees bitterballen met mosterd
    • Mini mexicano’s met sweet-chili dip
    • Kaaskroketjes met oude kaas en mosterd dip
    • Crunchy gefrituurde kippendijen met peppadew dip
    • Onbeperkt dranken -1 uur- uit het binnenlands assortiment
    17,50
    Per persoon
  • Business Dinner

    Diner

    Business Dinner

    • Uitgebreid 3-gangen keuzediner
    • Onbeperkt dranken -2,5 uur- uit het binnenlands assortiment

    Uw bijeenkomst met een diner afsluiten? Dan serveren wij in ons sfeervolle restaurant een 3-gangen
    keuzediner inclusief drankjes uit het binnenlands assortiment.

    65,00
    Per persoon
Wij als kenniscentrum voor het Notariaat organiseren onze cursussen bij Hotel Utrecht. Wij waarderen de gastvrijheid, de hoogwaardige kwaliteit en de heerlijke lunch!
Nikki Hofs
FBN Juristen
Hotel Utrecht: Ons “Thuis” tijdens producties in de Regio Utrecht! Soepele afspraken, fijne samenwerking, uitstekende kwaliteit.
Peter van de Kerkhof MA
Plus Producties
Wij hebben al jaren een prettige samenwerking met Van der Valk Utrecht. Docenten en deelnemers geven altijd positieve feedback. Het sales-team is super klantgericht en schakelt bij adhoc zaken vloeiend.
Carin Hoesenie
NBA Opleidingen BV
Al vanaf de opening van het hotel organiseren wij meerdere bijeenkomsten en congressen per jaar in deze uitstekende locatie.
Fred Wijnhof
WIN advies, inkoop en organisatie - Gemeentelijk Inkoop Platform
Als freelancer organiseer ik voor diverse organisaties congressen/bijeenkomsten. Bij Hotel Utrecht weet men mij altijd te verrassen en geven invulling aan de wensen van mijn klanten.
Debbie Reinders
PR-, Communicatie- en Organisatieactiviteiten
Sinds 2017 organiseren wij bijeenkomsten Hotel Utrecht. De locatie biedt veel mogelijkheden en de samenwerking met het sales-team wordt als zeer prettig ervaren.
Angelique van Streepen
Stichting Opleiding Belastingadviseurs
Neem contact met ons op

De voordelen van Hotel Utrecht

  • Meeting hotspot

  • 185 hotelkamers

  • 23 zalen

  • Sky Lounge